|
Bahasa: EN | BM |

Penafian


Penafian


Selamat datang ke prowheelsdist.com. Laman sesawang ini merupakan hak milik Prowheels Distributor (M) Sdn. Bhd. sebuah syarikat yang berdaftar di alamat Kuala Sungai Baru, Batu 4 Mergong, 05150 Alor Setar, Kedah, Malaysia.

Para pelawat di laman ini adalah tertakluk kepada terma yang dinyatakan dibawah.

  • Maklumat yang terkandung dalam laman web ini tidak menyeluruh meskipun dengan usaha berterusan yang dilakukan, mungkin maklumat tersebut tidak tepat atau, bukan yang terkini atau, boleh diaplikasikan dalam mana-mana keadaan. Kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kerungian yang berdasarkan daripada kandungan laman sesawang ini. Sebarang keputusan yang dilakukan oleh pengguna adalah tanggungjawab pengguna sendiri.

  • Kami juga tidak akan bertanggungjawab atas kandungan laman sesawang lain, termasuk mana-mana laman yang membolehkan anda mencapai laman kami atau laman lain yang anda capai melalui laman kami. Kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kerungian yang disebabkan oleh mana-mana laman sesawang atau juga sebarang pautan.

Sekiranya terdapat sebarang kemusykilan ataupun persoalan, silalah berhubung dengan pihak Prowheels Distributor terlebih dahulu.

Sekian, terima kasih.

Prowheels Distributor (M) Sdn. Bhd. (1270164-T)

 

Kuala Sungai Baru,
Bt 4 Mergong,
05150 Alor Setar,
Kedah, Malaysia.


+604 730 7366


marketing.prowheelsdist@gmail.com



Ⓒ 2020 Prowheels Distributor (M) Sdn. Bhd. (1270164-T)
Visitor:
Powered by NEWPAGES